Samsung Galaxy S için Değer Paketi Güncellemesi Yayınlandı, Hemen Yükleyin!

Teknoloji ile ilgili Sorunlarınız için 0888 233 7373 Destek Hattını Arayarak Yardım Alabilirsiniz

Samsung‘un Android 4.0 Ice Cream Sandwich versiyonunu eski amiral gemisi Galaxy S için güncelleme olarak yayınlamayacağını açıklamasının ardından bir takım Ice Cream Sandwich özellikleriyle performansta iyileştirme sağlayacak Değer Paketi‘nin dağıtılabileceği konuşulmaya başlamıştı. Yapılan son konuşmalarda ise, ne Ice Cream Sandwich ne de Değer Paketi güncellemesinin Samsung’un planları karasında olmadığı öğrenildi.

Bugün, Samsung Galaxy S kullanıcılarına bir iyi bir de kötü haberimiz var. Birincisi; Samsung’un yazılım ekibinin Galaxy S için Değer Paketi güncellemesi üzerinde çalıştığı dün internete sızan bir Firmware ile kesinleşti. Kötü haber ise; aynı zamanda Ice Cream Sandwich güncellemesinin gelmeyeceği de kanıtlanmış oldu. Android 4.0 sürümü Galaxy S ile stabil olarak çalışmadığından (!), bir Değer Paketi yayınlanarak üreticinin henüz 2 yılını doldurmamış bir cihazdan yazılım desteğini çekmediği gösterilmek isteniyor.

I9000XXJVU yapı numarasıyla gelen Android 2.3.6 Gingerbread versiyonlu yeni Firmware, beraberinde bazı yenilikler getiriyor. İşte bu yeniliklerden bazıları;

– Kamera çekimleri iyileştirilmiş. Video kaydederken fotoğraf çekilebiliyor.

– Galaxy S II’deki Fotoğraf Düzenleyicisi eklenmiş.

– Yeni Kilit ekranı sesleri ve Yüz Tanıma sistemiyle kilit açma.


– Otomatik döndürme hızı arttırılmış.


– İnternet tarayıcısı hızlandırılmış.


– Gallery3D uygulaması daha hızlı

Resmi bir Firmware olan JVU’nun önümüzdeki günlerde Samsung Kies üzerinden Galaxy S kullanıcılarına dağıtılması bekleniyor. Eğer yeni güncellemeyi hemen şimdi yüklemek istiyorsanız aşağıdaki Android Türkiye forum bağlantısını ziyaret ederek hem tüm Firmware’lere hem de yüklemeyle alakalı tüm detaylara ulaşabilirsiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN: [FIRMWARE] Samsung Galaxy S için Güncel Resmi Firmware Dosyaları ve Kurulum Detayları

Kaynak: Sammobile

Sponsorlu Bağlantılar

BENZER YAZILAR

  • Tugay Tun.

    Merhaba galaxy s plus kullan?c?s?y?m bize de gelicek mi acaba guncelleme ?

    • Bilal Akgunduz

      Bilmiyorum henuz belli degil.

  • alizorlu

    En az?ndan bunu yapmalar? laz?md? yani

  • Ozgur Unal

    Bilal Bey Galaxy Tab ile ilgili olarak bir guncelleme gelecek mi?

    • Bilal Akgunduz

      Resmi birsey yok suan.

  • ugrdmr

    Tek hosuma giden ozellik internet hizi oldu. eskiden nette grafikler fotolar vs gec geliyodu.smdi annda geliyo ama bunla kandramaz samsung bizi :)

  • acznbn

    Hocam daha kies uzerinden 2.3.4, 2.3.5 yay?nlanmam?sken 2.3.6. m? yay?nlanacak bu internete s?zan firmleri bi anlayamad?m gitti.

    • Bilal Akgunduz

      Turkiye’de yay?nlanacak demedim. Avrupa 2.3.6 zaten yay?nland? arkadas?m.

      • acznbn

        bilmedigimden soruyorum. samfirmware samsung un resmi sitesimidir.

        • Bilal Akgunduz

          Yok degildir ama Samsung sunucular?na erisebiliyorlar. Sunuculara yuklenen yaz?l?mlar? s?zd?r?yorlar internete. Suan bu yaz?l?m dag?t?lmaya haz?r, fakat dag?t?ld? m? bilmiyorum.

        • acznbn

          bi soru daha hocam avrupada kies uzerinden 2.3.4, 2.3.5 ve son olarak2.3.6 dagitildi ise neden turkiye icin en az?ndan 2.3.4 veya 5 simdiye dagitilmiyor. Samsung eksikligimidir bu.

        • Bilal Akgunduz

          bolgesel olarak farkl?l?klar olabiliyor. Emin misiniz 2.3.4 ya da 2.3.5’in gelmediginden? bir interneti kontrol edin isterseniz kies’ten guncellemeyebilir.

        • acznbn

          Surekli bak?yorum. Kies uzerinden veya telefonun kendi uzerinden herhangi bir guncelleme yok en son yapt?g?m guncelleme 2.3.3 kies ile oda. Benim telefon yurt d?s? c?k?sl? Dubai den geldi o sebepten olabilirmi? Suan kulland?g?m versiyon. 2.3.3 I9000XXJVO
          kernel 2.6.35.7-I9000XWJVH root@DELL101 yap?m numaras? GINGERBREAD.XWJVH bu guncelleme den sonra kieste veya telefonda baska guncelleme c?kmad? bende. Baska bir sorumda samfirmware de yay?nlanan bu firmware ler orjinal yaz?l?mlar m?d?r ve ne kadar stabildir daha once hic custom rom kullanmad?g?m icin pek bilgim yok arast?r?yorum fakat genellikle o calismiyor bu calismiyor deniyor forumlarda.

  • Yasin

    Tam bir rezalet bu cihaz?n nas?l ICS yi kald?rmadg?na inanacag?m?z? san?yor samsung baska bi bahane bulsayd? keske.

    Deseydiki yeni cihaz satamamaktan korkuyoruz nolur yeni cihaz al?n deseydi belki bu kadar rezil bir duruma dusmezdi.

  • ugrdmr

    Android markette guncellenmis

  • malik

    Yaz?k…

  • emre

    Merhaba.Galaxy S icin yogun bir ugras var bu guncellemeyi alabilmesi icin fakat galqxy tab icin ayni seyi goremiyorum.Sonucta samsungun ilk tableti.Sizce galaxy tab icinde deger guncellemesi yay?nlan?rm??

  • alp

    p1000 ne olucak peki

    • Bilal Akgunduz

      Belli degil, Android 3.2 Honeycomb guncellemesi gelebilir ya da Gingerbread versiyonu iyilestirilebilir.

      • alp

        iyi haberler gelir ins yakin zamnda tesekkurler

  • mamasaid

    Bunu yukleyen arkadaslar varsa ram kullanimini soyleyebilir mi?

    • Bilal Akgunduz

      130MB san?r?m bosta.

      • Bekir

        Nas?l yani Bilal Bey. Bu deger paketi guncellemesi yuklu olan bir Galaxy S’te gorev yoneticiside ram ne kadar gorunuyor peki siz ya da bilen birisi yazabilir mi? Tesekkurler

        • Bilal Akgunduz

          320 gozukuyor resimlerde. Siz kullan?m? sordunuz sand?m.

        • Bekir

          Ben toplamda ne kadar gorundugunu sormustum tesekkur ederim. 320 toplam, 130 bos oluyor san?r?m.

  • emrah

    Andiroit markette bu konuyla ilgili bi program varmu akadaslar

    • Bilal Akgunduz

      Ne program??

  • erol

    9003 icinde bekliyoruz ama zor her halt 9000 ne hitmekse neyse..

  • ugrdmr

    Yukardaki eklenenler d?s?nda ufak tefek seylerde duzeltilmis kullandkca goruyorum :) ? harfi sorunu da duzelmis :)

  • Eyup

    Bu deger paket guncellemesi ne acaba ayr?ca baska cihazlara da gelecek mi ? Ayr?ca Turkiye’ye surum guncellemeleri gec geliyor bende fazla anlam?yorum bu islerden yani oyle internetten indirip falan yukseltemem cihaz? falan bozar?m. Yani boyle guncellemeleri daha farkl? bicimde cihaza nas?l yukleyebiliriz ?

  • Serdar ozan

    Ben yeni ald?m galaxy s 2 yi bu uygulamay? yuklemem gerekirmi?

    • Bilal Akgunduz

      San?r?m haberi okumad?n?z Galaxy S icindir bu yaz?l?m.

  • dogan

    arkdasalr bu guncellemeyi kies duser mi cunku ben odin felan yuklemeyi bilmiyorum :(

  • dogan

    bide bende turkcel rom avr bu beni nas?l etkiler ?

    • Bilal Akgunduz

      Birkac ay beklemeniz laz?m.

  • cihan

    mrerhaba art?k su htc incdreb?le s de su ?ce cream guncellestirmesi gelsin art?k

    • Bilal Akgunduz

      Gelecegi bile kesin degil.

      • Mehmet Onat

        Incredible S 2011Subat tarihinde piyasaya suruldu. Htc destek hattina sordugumda henuz resmi bilgi yok ama buyuk ihtimal alacak dendi. Zaten htc de guncelleme dagitamazsa kim bidaha android telefon almak ister.

  • fiyaka

    Bilal bey cihaz?m Turkcell romlu ancak bir etki yarat?r m? ? Yada bozulmas?na sebebiyet verir mi ? Tesekkurler.

    • Bilal Akgunduz

      Hay?r sorun olmaz.

    • dogan

      benimkide turkcel romdu turkcel meledidisi ile ac?l?yordu bugun bunu kurdum 2.3.6 oldu gayet basar?l? herseyi hemen hemen butun donan?mlrar? testet ettik 2.3.3 gore daha iyi daha h?zl? face kilidi koymuslar ve turkce hersey kamera radyo ne varsa eskisinden daha iyi cal?s?yor sayg?lar tavsiye ederim yani

  • emre

    yuz tan?ma sistemini cal?st?ramad?m :S

  • emrah

    Bende.yuz tanima programini calistiramadim
    resim cekiyorum devamonayliyorum hata veriyo nerde yanlis var anliyamadim bu.konuylabilgisi olan arkadadlar yardimci.olursa sevinirim

  • fiyaka

    Tesekurler bilal bey :-) Kiese ne zaman gelir acaba daha 2.3.5 bilir gelmedi. Birde size birsey sorucam bilal bey, ben sizin verdiginiz, linkten yaparsam guncellemeyi telefonun garantisi bozulur mu

  • Vecihi

    ‘Fiyaka’ isimli kullan?c? : sorunuza ben cevap vereyim.yay?nlanan guncellemelerin turkiyede kiese dusmesi cok uzun zaman al?yor.herkesin bildigi gibi kiesde yay?nlanan en son yaz?l?m 2.3.3 ama normalde 2.3.6 yay?nland?.Benim size tavsiyem cihaz?n?z? guncellemek istiyorsan?z Odin program? ile burada anlat?ld?g? sekilde yap?n.cok basit ve k?sa suren bir islem.Bunun gibi yasal romlar? yuklerseniz garantiniz bozulmaz ama yinede cihaz? olas? bir servise goturme durumunda turkiye icin yay?nlanm?s olan 2.3.3 surumunu geri yuklemeniz onerilir.Sonuc olarak orjinal guncellemeler iyidir ve cihaz?n?n? garanti kapsam?ndan c?karmaz.

  • fiyaka

    ‘vecihi’ arkadas?m cok tesekkur ederim .Odin flaslama yap?yor..Ben telefonumu bozabilirim .En iyisi kiesi bekliyim .Peki sizce kiese ne zaman duser ? daha 2.3.4 2.3.5 bilge gelmemisken ? 3ay surermi ?

  • Vecihi

    Rica ederim.Bence 3 ay da surer daha fazlada surer.Bozmaktan endise edebilecek bir durum yok gercekten.odin ile cok basit bir sekilde yapabilirsiniz ama yinede siz bilirsiniz.

  • Fatih

    ODIN’de de fake IMEI olabiliyormus san?r?m, ne yapmak gerek?

  • fiyaka

    Bence eger yeterli bilgin yoksa (fatih) bu isi ya uzman ellere teslim et yada kiesi bekle :)

  • kaann

    bilal bey taray?c?s? cok iyi olmus deniliyo bunun bi apk s? varm? acaba
    cunku ics yukledim telefona tabi xda port edileninden cok h?zl? cal?s?yo telefon fakat int. taray?c?s? ayn? h?zda degil

    • Bilal Akgunduz

      Bilgim yok maalesef. Foruma bir bak?n isterseniz.

  • Nicemice

    Bilal bey peki ben odin ‘den 2.3.5 i yukledim diyelim daha sonraki 2.3.6y? kiesten yukleyebilirmiyim ?

    • Bilal Akgunduz

      Eger guncelleme geldiyse yuklenir.

  • fiyaka

    Bilal akgunduz bey forumda bir kac kisiye sordum ama sizin kadar profosyoneller olmad?g? icin emin olamad?m . Ben telefonuma I9000XXJVU ‘yu yuklesem garantisi bozulurmu ? Eger cevab?n?z evet ise , turkiye icin c?km?s 2.3 surumunu Odin ile yeniden yuklersem garantisi yeniden gelir mi ? Tesekkurler . (Sizin yard?m?n?za ihtiyac?m var )

    • Bilal Akgunduz

      Yaz?l?m orjinaldir, bu sebeple Odin sayac?n? etkilemeyecektir. Yani garanti gitmez.

  • fiyaka

    Bilal bey bu sozunuzun ustune tam downloading modu acm?st?m ki … AKl?ma bir soru tak?ld? ..Hicbir verimi yedeklemedim . Uygulamala?rm resimlerim videolar?m bunlar? yedikelememe gerek varm? ?

    • Bilal Akgunduz

      Resim ve videoya gerek yok ama uygulamalar ve rehberinizdeki kisiler SIM kartta ya da google hesab?n?za senkronize degilse silinir.